Lite funderingar

Hejje. Vill börja med att säga grattis till min raviga (härligt ord) kusin Klas som blir 20 denna vackra dag! Njut av denna perfekta ålder haha ;)
     Om några timmar drar jag till Skara. Vi ska ha körkonsert ikväll, och jag vill dels höra, och dels tänkte jag att jag kan nog hjälpa till på något sätt - även om jag inte kan sjunga. Just nu sitter jag och lyssnar för fullt på remixen av vår första låt. Det är nog sjätte gången i rad jag trycker på play nu haha:D Jag gillar den fan. Den får mig på partyhumör - trots att jag är både trött och hes.
     Jag har börjat fundera lite på vart jag ska få alla pengar ifrån som jag behöver i sommar? Särskilt med tanke på att jag antagligen kommer göra av med några tusen i Bulgarien. Allting skulle lösa sig så fint om vi vinner stipendiespelningen om två veckor.. 5000:- skulle ju lätt räcka för alla dagar på Peace & Love! Så jag hoppas att vi vinner haha! Annars får jag väl gatumusicera ihop lite.
     Jag har förresten insett att man kan tjäna sjukt mycket på musik. Även som "dödlig" liksom, om ni fattar vad jag menar :P För den lilla konserten vi gjorde i en kyrka utanför Skara häromsistens fick vi liksom 600 kr var!! Det är faktiskt mycket, särskilt med tanke på att det liksom är kul. Jag som trodde att vi gjorde det för en femtiolapp eller något haha :P Tji fick jag, och det var väl bara bra.

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Michelleeeee

Grattis till honom:D

2009-05-26 @ 16:13:21
URL: http://michellekallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0