Finn fem friends!

Idag på ljudproduktionstekniken började vi spela in en låt, nämligen The You'll Be :) Jag tycker den är så himla fin! Än så länge har vi lagt på piano och stråkar, och det blev banne mig ruskigt bra :D Längtar tills vi lägger sången vill jag lova!
     Efter skolan var jag i Falköping och fikade med Julia! Det började på Mingus, och sen gick det bara utför, haha.. Hur som helst var det himla mysigt :) Nu hade jag tänkt mig att jag skulle plugga lite historia, och idag måste det faktiskt bli av! (I annat fall lär jag avlida i helgen.)
     Måste förresten påminna om Kullenfestivalen nu på fredag (gratis gott folk!); hör av er om ni tänkt dra dit! Jag tror att det kan bli kul - iaf om det är fint väder! Då kan vi ju förfesta ute, och så fixar vi skjuts hem sen. (Jag har gett upp det där med tältningen - det är faktiskt för kallt på nätterna nu.)
     Nedan kan ni se hur det såg ut förra året på Kullen... Vissa av mina kära vänner fick busschauffören att stanna, eftersom de ville - ja vad gör de egentligen? ;)

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: Tina

haha i remember ;)

2009-05-13 @ 21:19:22
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0