Same shit, different name - eller?

Jag är nu ett steg närmare ett körkort än vad jag var imorses! Jag och mina kära föräldrar har nämligen varit på handledarkurs idag ;) Dessutom fick jag hoppa in i en teorikurs fr.o.m. måndag, så till sommaren kommer jag förhoppningsvis vara lite hajj på regler o grejjs också. Känns gött att ha bokat in det :)
     Just nu håller jag på o övar det sista på låtarna inför IE-spelningen imorgon (18.30 är den visst). Måste förresten göra lite reklam för en annan grej också! Supercoola Hanna Oskarsson går som ni kanske vet på Mode Design i Skövde, och de har sin modevisning nu på torsdagkväll. Kom gärna dit o kika:) Jag ska gå modell för denna genomhärliga tjej. Biljetter kan ni köpa här.

En kväll på Peace & Love i somras med Julia, Hanna och Sofie :)
 
Innan jag går upp o letar kläder inför morgondagens konsert måste jag berätta en rolig sak:
När vi åkte hem från Katrineholm i söndags fick jag syn på en baotastor (obs BAOTAstor) fågel genom bilrutan. Tror ni inte att jag skriker högt o tydligt, så att hela bilen hör, att "DET GÅR EN STRUTS UTE PÅ ÅKERN!!!!" Hahaha, kunde ju inte ha varit mer pinsamt. Särskilt inte med tanke på att jag under våren ser ungefär 18-19000 sådana fåglar varje dag när jag åker med bussen till skolan.. Just precis, tranor alltså :P Detta fina impulsiva utropande får mig att undra vad som blir nästa steg? Att jag reser mig upp i bussen och skriker att det går typ 19000 strutsar där precis vid sjökanten??

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: cajsa

hahahahaha din nöt!!!!

den kommentaren har gjort min dag

2009-05-06 @ 09:02:48
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com
skrivet av: Michelleeeee

hahaha,cecilia! x) <33333333333333333333333333

2009-05-07 @ 14:43:15

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0