En bra fredag helt enkelt

Jag berättar återigen lite om fredagen! Utöver all bra Gina-shopping fick jag ett armband från Guldfynd av min mamma - som en försenad konfirmationspresent ;P Jag valde nämligen aldrig någon sådan, eftersom jag inte visste vad jag ville ha. Bra sak nr 1 är alltså att jag hittade ett armband som jag verkligen gillade :)
     Bra sak nr 2: Jag och Michelle drog till Rådhuset och fikade, och vi hade så grymt jäkla trevligt! Hur mysigt som helst verkligen! Tack för det :)
     Bra sak nr 3: Jag har hittat min balklänning!!!! OCH, jag är skitnöjd :D
´
Jag har uppdaterat mitt gamla Paint-mästerverk, då jag insett att jag kommer gå i en röd klänning ist för i en rosa, samt att Anton inte kommer gå i sin MV-kostym...

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0