Kanonkväll!

Jag hade en sjukt rolig kväll igår! Tack ALLA som gjorde den så grym! Elina och jag hade på oss våtdräkter, och vi kände oss sjukt snygga ;) Vi var på förfest hemma hos Ida, och där var det massa bra folk. Jag kände att jag var taggad till tusen, och kvällen gjorde mig verkligen inte besviken! Grymt folk, mycket falsksång, festtelefonsamtal, mitt och Elinas lilla äventyr vid containrarna vid Ica Supermarket, massa bubblor och en förbannat trevlig skjuts hem gjorde min kväll ;)
På tal om skjutsen så var det snälle Marcus Wilsson som skjutsade oss! Han skulle ändå köra en kille halvvägs till Tidaholm, så vi kunde ju liksom hoppa av på vägen. Dock gjorde vi inte det, för det var så jäkla trevligt i bilen, så vi valde att hoppa av på tillbakavägen haha ;D Killen som åkte med var skitlik Mogge, så jag började kalla honom för Mogge 2. Marcus sa att han var Parasiternas (Marcus band) enda fan, men då sa jag att jag faktiskt också är ett! Genast startade ett "den-som-kan-flest-Parasiterna-låtar-battle" i bilen, och ja, jag kanske inte hade full koll på alla texter och så, men lite kunde jag allt haha.

"Hälsa Mogge number two när ni träffar honom! Hahaha, vänta lite... - Det blir ju Mogge Bajs!! ;D"
♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Elina

TOPPENkväll!!:D TACK!!!!!!!!:D:D:D:D <3

2009-05-09 @ 22:49:38
skrivet av: Cecilia

Som faaan också!!:D Tack själv Elina Fina<3<3:D Du var världens bästa att ha med sig ju!

2009-05-09 @ 22:56:32
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/
skrivet av: anna:)

hahaha kul med våtdräkterna! :D:Dköpte ni dom bara för ålle? :P

2009-05-10 @ 00:29:11
skrivet av: Cecilia

hahah visst var de heta?;P tack!:D nä, elina hade en egen, o så hade hennes brorsas flickvän en som jag fick låna:D

2009-05-10 @ 15:30:52
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0