Årets MoP-produktion

Min gud vilken kväll jag haft! Jag, Johanna, Elina, Michelle och Rickard kollade på MoP-produktionen, och jag blev så himla imponerad! Det var verkligen skitbra! Så himla roligt! Jag tror att alla låtar var ovanligt jämna i år, så det blev en väldigt bra föreställning. Den största överraskningen var nog Olle - sjukt grym!!
     Vi satt längst bak, så vi såg ju verkligen skitbra, och ljudet var ju det bästa i hela lokalen. Och så kunde ställa oss upp för att hoppa o tjoa när helst vi kände för det ;) Man måste faktiskt stötta varandra (a) Jag skulle bli skitglad om tvåorna nästa år "stöttar" oss lika mycket som vi stöttade treorna nu.
Efter föreställningen var jag och Johanna smått galna, och vi gick runt och skrattade åt det mesta. Särskilt åt "Men Foffe då? Foffe, vaffo gör han på detta vise?" Hahaha. Senare tog Andreas med oss på lite "cruising" i hans bil. Vi skulle handla frukost på Munken, men han körde oss till Coop, för det var tydligen mycket roligare där hahaha. (Måste erkänna att det faktiskt var sant...) Vi diskuterade även hur det skulle se ut om Foffe stavade sitt namn med Ph... Phophphe typ ;D Hahaha.
     Efter en sjukt trevlig tur borta vid kyldisken (samt vid badklädeshyllan) skjutsade trevlige herr Gunnarsson mig och Johanna hem till hennes etta. Vi satte oss utanför och åt kvällsmacka och pratade :) Himla mysigt! Men nu ska vi sova, ha en bra dag imorgon gott folk, för det ska banne mig jag ha! :D

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: elin

Olle är bäst!! :D

2009-05-20 @ 12:42:12
URL: http://queeneileen.blogg.se/
skrivet av: olle-röv

haha vilken surprise att jag råkade hamna här och få beröm av självaste Cecilia Kallin! tack så jätte mucho! :D

2009-05-28 @ 01:42:14

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0