Lite frihet kanske?

Och där stack större delen av min familj till Malta. Nu är det bara jag och Charles hemma i en hel vecka! Jag har inte riktigt kommit på vad detta innebär än, men det lär väl ge sig. Vad jag iaf vet är att jag och Charles kommit överens om att alltid ställa in disken i diskmaskinen - direkt, samt att inte slänga någonting i papperskorgen.. Vi båda hatar nämligen att tömma den (a) Så istället ska vi ha en stor soppåse i tvättstugan som vi slänger varje kväll, eller så får vi helt enkelt ta o gå ut med bananskalet eller vad det nu är till soptunnan på en gång haha ;) Med lite samarbete ska nog mamma kunna komma hem igen utan att få krupp.

Veckan jag har framför mig lär bli roligare än den gångna. Imorgon ska historiainlämningen vara klar, och efter det ska jag leva livet ända tills skolan börjar igen i augusti ;D Eller nästan iaf.. jag har fortfarande de praktiska skolgrejjerna kvar, som gitarr- och sångprov. Så jag får inte bli hes! Lite spelningar på g dessutom, så att "leva livet" måste vara snällt mot rösten :P
     Måste förresten berätta att min kusin Elin åkt till London helt själv för att vara där och plugga i en månad. Att jag också ska göra det en gång! Jag säger då det :)

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Elin

hej sötaste kusin! fy vilken härlig blogg du har! :)

här ska jag kika in ofta :) hur går det med all din sång/gruppen/skolan? shit jag e såå impad och kusinstolt att de går så bra för dig!!! vi ses i sommar hoppas jag! då tycker jag vi allt kan ha lite kusinparty! :P ha det bra! puss

2009-05-17 @ 11:28:23
URL: http://elinwiljergardh.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0