Vilken dag!

Herre min gud; det här har varit den jobbigaste dagen på länge! Vi började kl 8.00 imorses med nationellt prov i engelska reading. Lite senare hade vi idrott, och då sprang vi vår motsvarighet på Slingan. Jag sprang på en enda liten sekund sämre än förra gången, så det var bra, men jag tycker att det är jobbigt att springa så där.. Man blir ju så seg resten av dagen! Efter lunchen hade vi muntligt nationellt prov i franska, och sist på dagen hade vi historia. Vi såg på en skitsorglig dramatiserad faktafilm om när USA släppte atombomben över Hiroshima. Ja - jag grät i stort sett hela tiden, och ja - jag fick ganska ont i huvudet efteråt.. När skolan var slut vid 15.20 dansade jag med bästa tjejerna, och i vanlig ordning fysade vi med Kajsa. Jag gillar det iofs, men vad jag vill komma fram till är att jag är väldigt trött just precis nu! Och nu ska jag plugga historia hela kvällen. Så jädra KUUUL :D

Uppe i Eiffeltornet i våras :) Jag har inte lagt upp bilderna från Frankrikeresan än kom jag just på! Men det kommer :)
♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0