Vill ha!

Hej! Igår spelade vi in en så jäääävla bra låt i studion!! Värsta hookig. Jag hoppas verkligen att vi får den alltså!!! Det var sjukt kul att sjunga den! Krillidill var förresten på ett ruskigt roligt humör haha :) Härlig dag!
     Idag har jag också haft en bra dag. Jag var lite nervös först, för vi skulle byta ensembler! Men jag tror att vi kommer att fungera jättebra tillsammans faktiskt.

Efter ensemblen pluggade jag lite matte, och sen åkte jag till Falköping och kikade in på Patchi. Det hade kommit in väldigt fina saker, och när jag gick ut var jag en paljettklänning och två par over-knees rikare! ;) Bild på klänningen kommer på söndag, jag ska nämligen ha den på premiären för Teaterbovens revy I Ny Kostym som äger rum på lördag. Inte att missa kära vänner! Alla moppare är hemskt välkomna på fredag, ta kontakt med mig så får ni biljetter gratis. Ord.pris för ungdomar tom 18 år är 150 kr, och för 19 och uppåt 230 kr.

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: jessica

Va kul med ny revy, är den bra elr?;D

2009-11-08 @ 16:05:02
URL: http://jessicapauline.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0