Ett bra ställe helt enkelt

Åååååh jag lyssnar återigen på den nya låten - sååå grym!! Vill ha, vill ha, vill ha!
     Idag har jag hittat ett väldigt bra ställe. Jag känner på mig att jag kommer tillbringa många timmar där under det resterande läsåret. Jag pratar om biblioteket i Skara faktiskt haha :) På fredagar stänger MoP nämligen kl 15, och då har jag liksom bara busstationen att vara på innan bussen går hem, men nu har jag kommit på att jag kan "hänga" på bibblan ;) Jag satt där idag och pluggade lite allt möjligt i lugn och ro, och hade tillgång till tusentals böcker samt datorer med internet. Varför har jag aldrig tänkt på det tidigare?
     Snart kommer några släktingar från Karlstad hit, och innan dess ska jag plugga matte har jag tänkt. Bäst att skynda sig!

Ytterligare ett bra ställe - en rondell i Borlänge!

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: Bodil:D

HAHAHA, va söt du ärxD

2009-11-09 @ 20:46:45
skrivet av: Cecilia

haha men du seriöst, det var grymt ju haha :)

2009-11-09 @ 22:33:20
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0