Existenz.se

Här har jag gått runt och undrat i en hel vecka varför i hela friden min läsarstatistik gick upp så jäkla mycket måndagen v.45? Och nu har jag fattat varför! När jag idag gick in på min bdb för första gången på väääldigt länge, såg jag att jag även där hade haft höjd statistik v 45! Eftersom jag inte publicerat några bilder på väldigt länge, hade jag alla andra veckor bara några tiotal besök, men v.45 - då jäklar sköt det upp till 15.000 besök. Femtontusen! Och när jag kollade kommentarerna förstod jag haha :) Jag har lyckats komma med på existenz.se, tack vare att jag inte besöker min bdb alltför ofta! Bilden de taggat är den ni kan se här nedanför, och de har valt att kalla den Fjortisar@BDB! Haha ;) Tänk vad roligt man kan ha. Hur som helst tänkte jag bara tacka existenz.se för att ni gav mig 10 ggr så många läsare på bloggen! Det värmer ;)

Fjortizmage@BDB

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: Elina

HAHAHAXD fan va kul eller! ;D då behöver du inte oroa dej längre iaf <3

2009-11-10 @ 09:21:54
skrivet av: jessica

skoj gumman :D

ja, jag tror det, men får se ;D

Vi i Falköping saknar dig ska du veta, vi får hitta på något snart!!!!

2009-11-10 @ 16:36:14
URL: http://jessicapauline.blogg.se/
skrivet av: Elin

HAHA!Bra idé. :P

2009-11-11 @ 10:09:52
URL: http://queeneileen.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0