Kära farfar :)

Idag har jag alltså skrivit uppsats. Vi började kl 8.00, och hade fem timmar på oss. Jag stressade ingenting, men jag tog det heller aldrig lugnt, och jag blev klar femton sekunder i ett! Timing alltså, haha :P Det var lite jobbigt att sitta så länge, inte så att jag tyckte att det gick långsamt, men jag kände av det lite i ryggen! Det är liksom inte skönt att luta åt vänster i fem timmar...
     Efter skolan repade vi med vår gamla ensemble inför vår spelning på Olins fredag den 27 nov. Vid halv fyra kilade jag iväg till bussen, och så åkte jag hem för att träffa Julia :) Det blev en välbehövd fika på Lilla Blå, och gud vad jag saknar henne alltså. Skärpning gäller - som alltid! Vid sex befann jag mig ute i Trädet på födelsedagsfirande för farfar som idag fyller 79. Han är söt han :)

Farmor, Mitchen, jag och farfar på Cypern för några veckor sedan! <3

♥ / Cecilia


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0