Lite stress, lite mode

 Hej alla! Idag har jag varit i skolan, sedan studion en liten stund och sedan bar det av hemåt! Kvällen kommer ägnas åt engelska, för att försöka förbereda mig lite infrö nationella imorgon.
     Igår var jag på IKEA med mamma förresten! Det var riktigt mysigt; jag har längtat dit jag vet inte hur länge. Förutom en massa småsaker där inne köpte jag ett par riktigt snygga pumps inne på A6! Svarta med höga klackar och lite platå. Fett snygga! :) Så fort jag kom hem till Fkp tog jag tåget till Skövde för att titta på Bodils och Elinas modeshow. Det var en mysig tillställning, och det var roligt att se alla modeller i deras fina kläder :) Dock mådde jag ganska dåligt hela kvällen eftersom jag varit tvungen att stressa så mycket för att hinna, men så blir det ibland. Nu är det plugg som gäller!

♥ / Cecilia

 


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0