Säsongens första match (!)

Idag har jag spelat match! Säsongens första för min del, inte okej! Inte okej alls faktiskt :P Men idag spräckte jag nollan iaf :) Det gick väl så där typ hela matchen (jag spelade de två sista seten i en match med fyra), utom de kanske 10 sista bollarna och då gick det bra :)

Foto: Tobias Edström


Idag ska jag plugga, och sen ikväll ska Ragnar komma hit. Det är sjukt vad mycket vi hänger alltså, kunde aldrig tro att jag skulle ha tid med det :o Det har jag nog inte egentligen heller, men det fina är att det liksom går att kombinera Ragnar-tid med annan tid. Tänkte skänka en tanke åt mina fkp-tjejer som jag saknar så himla mycket!! Jag har pluggat så sjukt mycket än så länge den här terminen, så jag har inte träffat dem mycket. Och party har det inte blivit mycket heller.. Men om tre veckor så är jag arton, och då kan jag lova att det blir ändring på det! ;) Den fjärde december blir det meeeeeeegaparty!!!! Hahaha :D Sen efter ett tag blir det förhoppnings körkort och grejer också :)

♥ / Cecilia


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0