Tågpriser, julbelysning och hårinpackningar

Idag har jag och Ragnar kollat på tågpriser till Stockholm! Vi ska antagligen dra dit nu på lördag, bara över helgen :) Måste ju fira in 18-årsdagen! (Jag blir ju nämligen arton på fredag för er som inte vet / inte fått nog av att läsa det.) Jag har även kollat tågpriser till huvudstaden för den helgen då världens bästa dansband Zekes tävlar i finalen i dansbandskampen!! ;D Då jäklar.
     Just nu sitter jag här och känner mig allmänt stressad eftersom jag inte pluggat alls mycket de senaste dagarna, och inte heller övningskört. På samma gång är jag dock himla lycklig måste jag säga. Lite tidigare idag, när jag gick omkring och väntade på bussen i ett för dagen stängt Falköping, blev jag riktigt glad när jag fick syn på all julbelysning som klädde gatorna! Det var så fint ska ni veta! Hela torget riktigt sken av tusentals små lampor, och precis utanför Lindex stod en jättestor gran. Så himla mysigt :)
     Kom förresten på att jag faktiskt fick lite gjort när jag gick omkring där.. Jag gick in på två olika frisörsalonger och bad om att få ett test på den bästa hårinpackningen de hade - så nu ska jag minsann ha hårinpackningstest!! Lovar att publicera mina slutsatser här när jag väl kommit fram till dem. Kan vara bra för er som känner att ni så där hemskt gärna vill ge mig en riktigt fin och dyr julklapp ;)

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: Jonas

Grattis i förskott får man väl passa på att säga :)

2009-12-01 @ 02:54:21
URL: http://www.jonas.devote.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0