Antibiotika; here I come...

Idag har jag lipat till musik igen 8) Det var på vårt rep inför Musical Cocktail, när Elisa Lindström (bilden) sjöng Du Måste Finnas från Kristina från Duvemåla. Så jäkla bra! Man måste se henne samtidigt som man lyssnar - annars blir det inte samma grej. Hur som helst blev jag så rörd att jag var tvungen att gå ut - jag lyssnade aldrig ens på sista refrängen haha :P Grymt fint med andra ord. Kommer ni inte till Odenhallen den 10 oktober kl. 19:30 missar ni verkligen något - jag lovar.
     Igår var jag och Ragnar på Lager 157 :) Det blev en lyckad tur, och jag återvände hem och med en ljusrosa tunn klänning och ett par vanliga svarta tights i ryggsäcken. Tyvärr blev jag sjuk under natten som gick, så jag sov inte alls bra. Jag har ont i mandlarna :( Jag hatar att vara sjuk - men jag tänker banne mig inte bli värre än så här. Jag har redan varit hos doktorn och fixat medicin; Musical Cocktail och Musikfestivalen närmar ju sig med stormsteg!

♥ / C e c i l i a


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0