Åren går...

Vilken bra dag jag haft! Jag har övningskört, klistrat lite kort, pluggat lite, skrivet ner en del av arret till min låt, övat koreografi i Skövde inför Musical Cocktail (boka biljetter kan ni göra här), pratat med Elin (Albertsson, en mycket snäll och söt volleybollare), och sist men inte minst har jag fått höra ensemblen i 2A spela min låt. Det lät bra måste jag säga! Men det blir bättre nästa vecka, för deras trummis var borta nu. Jennifer och Malin (sångerskorna) funkade verkligen bra tillsammans, så det kändes kanon.
     När jag körde idag gick det ta mig tusan asbra! Jag tänker banne mig klara det innan jul! Det bara är så. Koreografiträningen gick också bra, jag tror att det blir nice på showen :) Måste bara lära mig allting ordentligt;  låtordningen (vi ska sjunga två medleyn), stämmorna och koreografin. Men det ska nog gå bra.

Bilden är två år gammal, och det är jag och Elin som taggar inför Ålle ;)

♥ / C e c i l i a


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0