Vilken show det blev!

Det var skiiitkul igår!!! Vilken stämning alltså :D Odenhallen var full av en massa livfulla besökare som kommit för att se Musical Cocktail! Det roligaste var utan tvekan schlagermedleyt Stjärnornas Krig - hur kul som helst! Det var så roligt att verkligen få leva ut på scenen. Det enda negativa under kvällen var att jag hade lite problem med min klänning haha :P Den ville inte riktigt hålla sig nere, så det hände några gånger att jag helt enkelt var tvungen att dra i den lite så diskret jag kunde.. Men annars var allting under hela dagen kanon!
    
På bilden syns Anders, Elisa, Jag, Bex, Elvira och Sofie.


Publiken var i toppform; hela två gånger under showen bjöd de på stående ovationer! Den första var efter att Elisa sjungit Du Måste Finnas ( bra!), och den andra var efter Stjärnornas Krig. Så himla kul verkligen! Några andra roliga saker med dagen var att alla jag träffade var så himla trevliga och glada, att det kul att få träffa Rongedahl och Anders Lundin, och att jag fick tio röda rosor av min Ragnar efter showen! :)
     Efter showen var jag förresten jättespeedad :P Man är liksom verkligen urladdad, samtidigt som man är så jäkla peppad att det finns inte! Behöver jag säga att jag varit trött idag..? Nu ska jag gå och lägga mig, men jag vill avsluta med att tacka alla er som kom - jag blev verkligen jätteglad för det! :) Sedan ska även Martin Erkenborn (projektledaren till Musical Cocktail) ha ett väldigt stort tack :) Det var alltså han som fixade denna show, som var underbart rolig att medverka i!

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: Ninnie

Jag såg er show o det var grymt bra! Ni slår med lätthet hela idolgänget och ni är redan klara för MTV som Andreas skulle ha sagt om han varit där. Duetten var fin!

Nästa år behöver ni inte Rongedahl som coverband.

2009-10-12 @ 17:56:26
skrivet av: Cecilia

Hahaha nämen gud tusen tack för dina fina ord! :D vad gulligt sagt! Vad roligt att du tyckte om det! :D

2009-10-13 @ 20:06:00
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0