Musik, musik, musik.

Hej kära läsare! Hoppas att allt är bra med er :) Jag mår bara bra; har dock väldigt mycket att göra inför Musical Coktail nu på lördag, och även Musikfestivalen som äger rum v.44. Det vore roligt om ni kommer! :)
     Igår hade jag min andra körlektion, och det kändes verkligen att jag var bättre än vad jag var för två veckor sedan. I tisdags hann jag dessutom med Risk1:an; inte allt för nödvändig kändes det som men.. :P

Bjuder på en riktig partybild från vår förfest innan Veronica Maggio för någon vecka sedan ;)

Om ni vill boka biljetter tills på lördag kan ni göra det här. Nu kilar jag! God natt :)

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: Mikaela

hej :) jag och några kompisar såg på musical cocktail igårkväll, du är verkligen jätteduktig!

tog några bilder också, om du vill ha dom är det bara att maila?



jag undrar om du vill att jag ska göra om din blogg?

du får ju välja bilder du ska ha med, och färger osv.



Jaja, du får maila om du vill :)

[email protected]

2009-10-11 @ 18:03:09
URL: http://ninnimikaela.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0