Mysfredag

Nu ska jag alldeles strax in på middag för min söta vän Julia Green :) Jag hoppas på att alla mina kära Falköpingsvänner kommer vara där, men vi får se vilka som dyker upp! Trevligt lär det bli i vilket fall :)

Jag och Julia för något år sedan ;)

Igår var jag med Ragnar, och vi hade det himla mysigt måste jag säga :) Har egentligen aldrig riktigt tänkt på hur underbart det är när någon är riktigt, riktigt snäll. Inte förrän nu, för Ragnar är det, och jag gillar't!
     Vet ni förresten vad vi gjorde idag på idrotten? Vi bowlade! Och vet ni vem som lyckades vinna? Gissartävling i kommentarerna! ;P

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: jessica

du e klart??? ;)

2009-10-17 @ 16:48:23
URL: http://jessicapauline.blogg.se/
skrivet av: Gunilla

Jag tror att det var du!! Annars hade du nog glömt det direkt och inte funderat närmare på det.

Eller.... har jag fel?....

2009-10-17 @ 20:39:51
skrivet av: Cecilia

haha ni har så rätt båda två ;) haha!

2009-10-17 @ 21:32:15
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0