På g?

Bra dag, utom att jag är lite trött. Om några minuter ska jag in och träna för färsta gången på ett tag; åt ju penicillin förra veckan. Men nu är jag på g igen, antar jag.. :P Även om jag inte är särskilt sugen på det ärligt talat. Tiderna passar inte så bra i år; jag skulle hellre träna lite oftare och kortare. Två timmars träning tar ju liksom tre timmar allt som allt, eftersom man ska göra sig i ordning, och sen ska man duscha och blablabla. Dessutom är det ju inte två timmars effektiv träning, för det skulle man ändå aldrig orka. Men en timme på t.ex. Friskis orkar man ju med! Jag är nästan sugen på att göra det istället, men det skulle samtidigt vara så svårt att sluta med volleybollen. Det är ju kul när man väl är där (nästan alltid).
     Jaja, antar att jag bara är slö och stressad över att jag inte kan plugga ikväll! Nu kilar jag innan tröttheten tar över.

Här kan ni förresten se en bra bild på hur scenen såg ut i lördags! Maffig va? :) Grymt bra ljud var det! Medhörningen var kanon.

♥ / C e c i l i a


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0