Tårar av trötthet

Min guuuud vad trött jag har varit idag!! Jag grät av trötthet imorses när jag skulle gå upp, och Ragnar frågade oroligt om jag aldrig hade sjukanmält mig fastän att jag egentligen inte är sjuk? Om jag ska vara ärlig så händer det inte ofta, men någon gång per termin brukar det ske; när allting helt enkelt är för mycket. Men idag kunde jag inte stanna hemma, för då skulle det bara bli ännu mer! Det värsta är att det är verkligen så varenda dag - man missar verkligen någonting när man är borta! Så jag pallrade mig till skolan trots allt..

Lite nytta fick jag tack och lov gjord; jag har nästan helt gjort klart min version av Heaven Is A Place On Earth nu. Det känns skönt, för nu kan jag ägna mig åt matten imorgon ;P Hoppas alla haft en bra dag! Min blev faktiskt bra sen trots allt, träningen var dessutom riktigt kul :) Bild fårn vår förfest innan Veronica Maggio för några veckor sedan.

♥ / Cecilia


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0