Musical Cocktail

Jag sitter just nu och lyssnar på min låt som gått vidare till kvalen i Musikfestivalen. Den blir faktiskt bättre ju mer jag lyssnar, så den kanske inte är helt kass ändå haha. Eric i min klass erbjöd sig att göra en riktigt bra studioversion på den någon gång! Askul att han frågade om jag ville det :)
     Om ungefär en timme ska jag in och öva koreografi till Musical Cocktail som äger rum den 10 oktober i Odenhallen i Falköping. Det kommer bli fett grymt kan jag lova! Vi är ungefär 40 musiker i orkestern och kören, och sedan tillkommer artister som Rongedahl och Anders Lundin. Biljetter kan ni boka här.

♥ / Cecilia


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0