Kallins kakaokonstverk


Bild från Peace & Love i somras :)

KK vet ju alla vad det betyder - men KKK? Jo, det betyder Kallins kakaokonstverk! ;) (Jfr chokladbollar.) Denna eftermiddag har jag haft några mycket angenäma timmar med fröken Green! Hon hade turen att vara en av de få som får smaka på KKK! Till mina missformade "bollar" avnjöt vi te, samt spännande samtalsämnen.
     Detta är dock inte det enda jag hunnit med sedan jag bloggade sist! Jag har övningskört också, och idag gick det förbannat bra om jag får säga det själv :P Jag gillar att köra :) (Och om tre månader ska jag banne mig ha beviset i min hand!)

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: Pennie

fin blogg!

2009-09-21 @ 16:19:53
URL: http://penniejulianna.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0