Musikfestivalen närmar sig!


Det blev ingen träning idag för mig; jag kände att jag hade för mycket skolgrejer att ta itu med. Lite nytta har jag allt fått gjord! Jag har skrivit klart min ballad helt, jag har skrivit klart texten till den andra låten, jag har varit ute och övningskört med mamma, och så har jag bokat in en spelning. Rickard var hur schysst som helst idag och hjälpte mig att lägga gitarr på min uptempolåt, så det känns inte lika stressigt nu. Det är så jobbigt att vara beroende av någon annan när man jobbar, men det blir himla mycket lättare folk är så hjälpsamma som herr Carlsson! :)

<-- Bild från förra årets musikfestivalsfinal.

Ni kommer väl förresten och lyssnar på finalen i vår musikfestival? Boka in lördag v.43! Kvalen är samma vecka, fast på måndagen och tisdagen. Det kommer utan tvekan vara rikitgt grymma låtar som tävlar i år, för fler än någonsin kommer lämna in bidrag tack vare vår nya inriktning Singer/Songwriter. Hoppas ni kommer! :)

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: cajsa

vart kan man få tag i biljett från stumpan? =D

2009-09-10 @ 16:59:14
URL: http://cajsamohlin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0