Roligt!

Fett rolig träning idag igen! För er som inte vet spelar jag volleyboll i Falköpings damlag, och den här säsongen - liksom förra - ska vi lira division ett. I år har vi dessutom ny tränare; Joacim Jannesson, och än så länge har han varit kanon. Efter träningen idag övningskörde jag förresten hem :) Det gick ganska bra. Om en månad eller så kan jag nog det där helt okej iaf.

Utsikt från mitt bodfönster i Lysekil :)

Jag tänkte även berätta om ensemblelektionen i torsdags! Två av oss saknades, så vi passade på att bara jamma loss lite! Det blev gamla hits som t.ex. Hit Me Baby One More Time, Show Me The Meaning och Fix You. Det var banne mig den roligaste lektionen jag någonsin haft på MoP, tror jag! Lätt topp fem iaf. Fy tusan vad roligt vi hade :P Musik är bra, tralala.

♥ / Cecilia


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0