Rosa Rattar

Idag har jag övningskört heeeela (eftermid-)dagen lång! Typ två och en halv timme kanske :) Jag körde dessutom i stan för första gången, och det gick bra faktiskt! Det är nog inte för optimistiskt att tro att jag klarar av att ta det innan årets slut.
Det har varit två bra dagar i skolan; jag är fortfarande väldigt peppad på att plugga, och att över huvud taget vara "ordentlig" nu efter en partysommar som den vi just hade :P Igår hade vi Skapande Verksamhet för tredje gången, och det är så himla härligt! :) Vet ni vad vi gör? Jo, vi skriver låtar! Tre och en halv timme varje vecka under skoltid nu ett helt år framöver sitter jag alltså med en gitarr, eller framför pianot eller datorn och skriver egna låtar.. ;) Känns helt okej.
Kolla förresten, vad jag fick syn på inne på Shell idag! Ahlgrens stödjer Rosa Bandet, och gör Rosa Rattar! Hahahahah, sexigt värre - eller vad? ;P

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: Elina

hahaha, vilket namn!;) rosa rattar:P

2009-09-02 @ 21:17:18
skrivet av: Cecilia

Haha jag vet :P riktigt sexy ;)

2009-09-03 @ 18:54:55
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0