Träningsmatch

Kvinnan på toppen har nu körkort!! Massa grattis :) Livet kommer bli så mycket enklare för mig nu^^ ;)
     Idag har jag själv förresten kommit ett steg närmare körkortet! Första körlektionen är nu genomförd, och den gick bra, bra :)
     Idag har jag haft studiedag, och jag spenderade den med min fina Ragnar ända tills min körlektion började. Efter det var det dags för volleybollträning, och dagen till ära hade vi träningsmatch mot RiG. Vi vann med 4-1; så stort har vi nog aldrig slagit dem förut. Nu ska jag gå upp och lägga mig och ladda inför morgondagen!

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: Elina

hahahaha, ditt liv kommer bli sååå mycket enklare!XD du är la fööör go<3 älskling<3 Tack så mycket!!!

2009-09-23 @ 22:50:54
skrivet av: madelene

bra:) jo det är bara fint med mig, lite förskyld bara :P ja det var roligt fast vi spelade inte så bra :P Men tyckte ändå att jag var bra :P haha. jag vet inte, visste inte ens att det var match då, men det ska jag nog vara :)

2009-09-24 @ 12:05:44
URL: http://madeeleeene.blogg.se/
skrivet av: elin

jag saknar dig cissi! när kommer du till volleybollhålan? :D

2009-09-24 @ 19:19:57
URL: http://eluz.blogg.se/
skrivet av: elin

ja det vore perfekt! :D det är bara tisdagar vi slutar tidigt faktiskt.. passar det dig? PUSS!

2009-09-24 @ 20:04:24
URL: http://eluz.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0