Helgsysslor

Den sista dagen denna helg har spenderats framför matteboken, fotalbumet, pianot, gitarren och bilratten. Och nu även framför datorn! I fredags gick jag hem till Malin och hade trevligt med henne, Tina och Jessica. Det var länge sen nu, så det kändes extra mysigt att träffa dem igen :)
     Igår jobbade jag hos Florence från 11 till 14, och efter det åkte jag till Skara. Där fick jag skjuts av snygg-Ragnar till Götene där jag några timmar senare, tillsammans med Elina, Bodil, Michelle och Johanna, sjöng på Stina Axelssons konsert. Vi kallar oss för övrigt för Harmonikvintetten ;) Låtarna vi valt var Esmeraldas bön och En värld full av liv, och Elina sjöng ruskigt bra på den sistnämnda! Man kan ju inte annat än att bli superstolt över sin fina vän :') Dessutom är hon så himla snäll och söt och go! Och ödmjuk :) Om jag skulle beskriva lördagen med tre ord skulle det lätt bli Elina Är Grym!

Jag och min älskade Elina :) <3

Efter konserten fick vi skjuts av Johannas mamma, men pga att hon kom försent missade jag tåget med typ 10 min och stackars mamma fick hämta mig i Skövde.. Det var bra för mig på ett sätt (jag fick övningsköra hela vägen hem), men jag tyckte allt lite synd om mamma :(
     Idag har jag pluggat matte, skrivit text till min andra låt, övningskört till och från Trädet (hem i en lätt lastbil!), och så har jag sjungt igenom Filips bidrag till årets Musikfestival, och det är så bra, så bra! :) Jag och han har skrivit texten tillsammans, och den blev banne mig riktigt fin :)
     Nu är det dock dags att gå och lägga sig, jag laddar inför den kommande veckan!

Harmonikvintetten!

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: elina

Sötfia!!:D <3 vet inte vad jag ska säga för du har redan tagit alla fina orden, haha;) men du är bäääst!!! blir så glad när du skriver så ska du veta!:) Älskar dej min goaste<3

2009-09-13 @ 21:58:41
skrivet av: Cecilia

Haha det är lätt gjort när man skriver om dig du vet ;) Jag älskar dig meeed! :D <3

2009-09-14 @ 21:23:46
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0