Vi är vidare!

Hej! :) Jag hittade precis en mysig blogg, där en tjej som heter Elin säljer sina egengjorda armband - jättefina dessutom! Bloggen är prydd med fina bilder på de prisvärda armbanden - kika in här!
Jag har förresten roliga nyheter idag! :D 64 bidrag skickades in till årets Musikfestival på min skola, och Annas jättefina duett (som jag och Rickard sjunger på) kom med, Filips låt (som jag sjunger samt har skrivit text på) kom med, och en av mina egna låtar (pianoballad) kom med! Aldrig trodde jag att min låt skulle komma med - det är liksom den andra låten jag någonsin skrivit :P Så det känns lite smickrande.. Fast på ett sätt känns det jobbigt, för jag kommer inte sjunga den själv eftersom jag redan har en lead. Men det löser sig nog bra ändå tror jag :)
     På min skola är vi ungefär 150 elever (6 klasser), och av de 16 låtar som gått vidare till kvalet kommer hälften (!) från min klass, och hela sex st från min ensemble! Det är jag, Filip, Bodil, Jonas, Elin och Johan som alla spelar i samma ensemble, och som fått med totalt sex låtar. De andra i min klass som lyckades är Moa, Eric och Rickard (killarna skrev en låt tillsammans). Riktigt kul :)
     Om ungefär en halvtimme ska jag och min bror Charles åka in till stan - vi har nämligen en spelning ikväll. Lär bli nice!

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: Elin

Sv; Hej! Kul att du gillar mina armband. Ja, jag har inte i syfte att sprida kommentarer på alla bloggar jag ser, jag skulle bara vilja göra folk uppmärksamma på mina armband. Och såklart vill jag inte att folk ska irritera sig över min kommentar, så det är bäst att skriva sådär :)

2009-09-24 @ 19:53:18
URL: http://trelins.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0