Where the Dreams Come True (Love Birds Song)


Ännu en låtskrivare jag vill hylla ;) Filip Lindholm går i min klass, och även han har gjort ett ruskigt bra bidrag till årets Musikfestival! :) (Som jag dessutom fått äran att skriva texten på!) Jag lade sången i förrgår, och man blir inte annat än lycklig när man får sjunga den låten alltså!
     Filip är låtskrivaren som byter taktart som ingen annan kan, och han är dessutom totalt urgrym på att producera låtarna. (Min idol vad gäller Logic typ ;P) Lägg namnet på minnet! :)

♥ / Cecilia




Kommentarer
skrivet av: Johanna

Filip är mannen! ;D haha

2009-09-19 @ 19:53:40
skrivet av: Cecilia

lätt att han är! ;)

2009-09-20 @ 12:14:09
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0