KOM på dansgolvet ;)


Titta här.

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: Sara

Hej Cicci. Ville bara berätta för dig att jag har 50 bilder på min Timoteij-vägg nu. :) <3 Hoppas allt är bra med dig & Johanna, Elina och Bodil. Tänker på er! <3 Hälsa till dom från mig. Och glad påsk!! Kärlek / Sara

2010-04-03 @ 19:07:35
skrivet av: Sara

Cicci, förlåt om jag tjatar...Ni Timoteij-tjejer förgyller verkligen mitt liv. Jag tänker på er hela tiden!! Ni är mina största idoler jag någonsin haft och ni betyder så enormt mycket för mig! Det går inte att beskriva. Längtar tills den dagen jag får träffa er. Det kommer att bli den lyckligaste dagen i mitt liv. Hälsa gärna dom andra tjejerna om dethär. Ni är dom allra bästa!! <3 All min kärlek till er!! <3 // Sara

2010-04-05 @ 10:55:33
skrivet av: cecilia

haha tusen tack sara :) Vad roligt! klart jag ska hälsa dem :) ha det så bra! Kramar :)

2010-04-05 @ 16:38:52
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/
skrivet av: Sara

Cicci, kan du inte acceptera mig som vän på bdb? För jag tänkte visa dig min Timoteij-vägg <3 Puss! / Sara

2010-04-05 @ 18:17:30
skrivet av: Martin Afram

Hej Cicilia! Jag ville bara säga att jag är ledsen att ni inte vann Melodifestivalen men jag tyckte att er låt var bäst. Hälsa Johanna,Bodil och Elina från mig.

2010-04-05 @ 18:47:22
skrivet av: Sara

Om man vill skicka någonting till er Timoteij-tjejer eller skriva till er, till vilken adress isåfall?? Stoooor kram /Sara

2010-04-06 @ 16:46:32
skrivet av: Sara

Finns Timoteij-mössan att köpa? :) Skulle så enormt gärna vilja ha en sådan. Finns det även någon slags Timoteij-tröja? Ha det bäst <3 / Sara

2010-04-06 @ 19:19:49

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0