En ny vecka :)

Idag har jag...
- varit hos LillanSalong Aberdeen i Skara och fixat håret; slingat det alltså. Hon var så himla noggrann, så det blev lätt bättre än någon gång tidigare, och dessutom fick jag det för ett kanonpris!
- solat med Bodil. Måste vara lite brun på festivalen, annars skulle jag faktiskt inte göra det - man får ju typ sällskräck, haha! :P
- övat koreografi med tjejerna och Kajsa (danslärare). Det går bättre och bättre! Nu är det faktiskt bara småsaker kvar att slipa på :)
- sjungt lite och svarat på frågor i en tv-intervju. Glömde tyvärr fråga vilken kanal det var, så smart är jag haha :P
- övat på min sångläxa.

Och nu ska jag snart gå till Ragnar :) Vi ska fika och plugga lite tillsammans. För er som inte vet är herr Hellsvik en mycket trevlig prick!

♥ / Cecilia


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0