Ett försök till att vara lite snäll

Tänkte ta tillfället i akt och vara lite snäll :) Det är faktiskt inte alltid så himla lätt att hinna med det när man har mycket att göra!
     Idag har jag hur som helst hela kvällen ledig, och min fine pojkvän kommer hit vid typ 19.30 och mina föräldrar kommer hem från Stockholm vid typ kl 21, så jag har tänkt att jag ska ta och laga lite mat ;) (Och idag blir det inte laxpasta, även om den seriöst är himla god ;P).
     Idag blir det någon slags wook tror jag allt.. Jag har kyckling, och en väldans massa grönsaker.. och ris. Kan va bra att ha, haha.

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Mikael Andersson

Jag som hade hoppats att du var singel :) Hoppas ni har det bra tillsammans iaf.



När vi ändå är inne på ämnet: vilka av er är singlar och inte?

2010-03-27 @ 00:54:33
URL: http://mikaeltheoneandonly.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0