Längdskidor med fina Ragnar!

Vilken härlig dag jag haft idag igen! :) Det började med att jag gick upp ganska tidigt, typ kl halv nio, och så fixade jag lite på datorn, och sedan åkte jag iväg med bilen helt själv och hämtade upp min fina Ragnar! Så jädra nice att kunna köra själv nu mohaha :D
     Vi åkte upp till Mösseberg, och så åkte vi lite längdskidor! Det var himla mysigt faktiskt :) Jag har inte åkt på en väldans massa år, men Ragnar däremot, han ska åka Vasaloppet nu om några veckor. Hur som helst så var han snäll och åkte lite långsammare tillsammans med mig, och det var mysigt vill jag lova :) Så himla vackert att åka omkring i skogen, särskilt nu när det är så mycket snö! Dessutom vet man aldrig vad som väntar bakom nästa buske, haha ;)
     Under eftermiddagen har jag jobbat jättemycket med den skriftliga delen till mitt projektarbete, så nu har jag faktiskt mindre kvar än vad som redan är gjort! :) Det är så skönt, för jag känner mig verkligen nöjd med helgen! Den har varit riktigt härlig :) Nu ska jag avsluta den tillsammans med Ragnar; vi ska ha spamys! :) Puss och kram kära vänner :) Ni är bra!

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: gabriella kallin

okej jag tränar där uppe det är väldigt fint!!! och jag har fott reda på att jag är släckt med ding!! :) att min farfar och din farfar var kusiner!!!

2010-02-24 @ 15:57:51

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0